tag:blogger.com,1999:blog-4279824262915577723.post7161973078892002942..comments2024-03-23T18:50:32.688+08:00Comments on FoodieFC: Mango Tango at Siam Square (Thailand, Bangkok)FoodieFChttp://www.blogger.com/profile/11205055536110127445noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-4279824262915577723.post-70863529009118071352015-01-14T21:07:30.550+08:002015-01-14T21:07:30.550+08:00the problem with expanding too fast; service quali...the problem with expanding too fast; service quality and quality control of the food. <br /><br />To be fair, this is one side of the story. I suggest that you write in to them and let them investigate.FoodieFChttps://www.blogger.com/profile/11205055536110127445noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4279824262915577723.post-63847290101901995782015-01-14T02:02:56.140+08:002015-01-14T02:02:56.140+08:00ปกติเป็นลูกค้าประจำที่ร้าน Mango Tango สยามค่ะ พอด...ปกติเป็นลูกค้าประจำที่ร้าน Mango Tango สยามค่ะ พอดีเพิ่งเห็นว่าเปิดสาขาใหม่ที่Asiatique เลยว่าจะอุดหนุนซักหน่อย ไปกับเพื่อนอีก 5 คน สั่งเมนูประจำ3อย่าง <br />Mango Tango<br />Mango Aloha<br />Mango Salsa<br />2เมนูเเรกอร่อยเหมือนเดิมค่ะ เเต่เมนูที่3 mango Salsa ที่มีพุดดิ้งในน้ำปั่นมะม่วง น้ำปั่นมะม่วงกลิ่นเน่ามากค่ะ เหมือนเอามะม่วงเสียมาปั่นให้กิน ปกติเป็นคนขี้เกรงใจมากๆ ตอนเเรกคิดว่าปากตัวเองมีปัญหา เลยให้เพื่อนชิมกันรอบวง สรุปเป็นเสียงเดียวกันว่าเสียยยยยจริงๆ เลยบอกพนักงานว่าเสีย พนักงานไม่สนใจ เลยเรียกผู้จัดการมา เราก็บอกผู้จัดการดีๆว่ารู้สึกว่ามะม่วงที่เอามาปั่นให้มันเสียค่ะ เจ้เเกทำหน้าไม่พอใจ เเกยังไม่ทันชิมหรือดมก็รีบบอกว่ามะม่วงมี่ร้านไม่เสียค่ะ เราเลยบอกให้ลองดมดูค่ะ กลิ่นมันเหม็นเปรี้ยวเเบบเน่าๆ เจ้เเกดมเเล้วทำหน้างง เเล้วบอกว่า นี้กลิ่นมะม่วงสดค่ะ !!! นี้พวกน้องยังไม่ชินกะรสชาติรึเปล่าค่ะ! โอ้คุณพระเจ้เเกทำเรางงฝุดๆๆ เจ้เเกคงคิดว่าเราไม่เคยกินมะม่วง เราเลยบอกว่า เราเป็นลูกค้าประจำที่สยามค่ะ กินบ่อยมากเเละกินออกว่าอะไรเสียไม่เสีย เจ้เเกก็ยังยื่นยันว่านี้คือกลิ่นมะม่วงสด (รสชาติมะม่วงที่ร้านจะต้องเหม็นเปรี้ยวเเบบนี้รึ??) ซ็อกฝุดๆ <br />ถ้วยหนึ่งก็ 95 บาท ก็ไม่ถูกนะค่ะ เเค่ขอโทษซักคำที่เอาของเสียมาขายก็ไม่มี <br />ผิดหวังมากค่ะ รับไม่ได้ค่ะที่ผู้จัดการร้านนี้เอามะม่วงเสียมาปั่นให้กินเเล้วบอกว่าเป็นรสชาติของมะม่วงสด พูดคำเดียวจะไม่ไปกินร้านนี้อีกเลยค่ะ<br />ปล ขนาดร้านไอติมswensen's ตักไอติมผิดรสมาให้ยังรีบขอโทษเเล้วรีบตักไอติมลูกใหม่มาให้เลย<br />สงสัยผู้จัดการที่ร้าน mango tango asiatique ต้องไปอบรมใหม่ซะเเล้วเพราะการที่เจ้เเกเเก้ปัญหาเเบบนี้ทำให้ทางร้านเสียลูกค้าอย่างน้อย6คนเเล้วค่ะ<br />I'm a regular customer at Mango Tango Siam square branch. Today with 5 other friends we just saw a new branch opened at Asiatique, so without hesitation we ordered our 3 favorite menu Mango Tango, Mango Aloha and mango Salsa. The first 2 menu was good as usual but mango salsa which is mango pudding in mango sauce, the mango sauce tasted rotten. It tasted disgusting so we called the manager to inform her politely that probably a rotten mango was used to make the mango sauce. Without even a look at the bowl, the manager said that the mango is not rotten. We told her we are a regular at the other branch at siam and explained that 6 of us tasted and agreed that the mango sauce tasted rotten. We insisted the manager to smell the mango salsa. After she smelled the mango sauce she replied that this smell is the smell of "fresh mango" and probably we are not used to this taste. I was so shocked by her explanation!! I am a mango lover and she said that my taste buds can't separate between good and rotten taste?? <br />We are very disappointed by this level of service. 95 baht per bowl is not cheap in thailand. Selling rotten mango sauce without an apology and blaming our taste buds that the rotten taste is actually the taste of 'fresh mango'<br />Is this what a manager should react on customer's complaints? Well, today this shop already lose at least 6 customers because we will never eat there again!!<br />Kimhttps://www.blogger.com/profile/00998710963863007333noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4279824262915577723.post-68071612878772575982014-02-23T21:36:12.684+08:002014-02-23T21:36:12.684+08:00Hi Ivana Agustin
I am surprised to hear this as I...Hi Ivana Agustin <br />I am surprised to hear this as I ordered 3 dishes (including the drink) for 5 person. The staff should not have asked any customers to leave their stall. That is the worst service possible after all customers are the one who made Mango Tango famous and enjoying such a brisk business<br />FoodieFChttps://www.blogger.com/profile/11205055536110127445noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4279824262915577723.post-80446519391222738532014-02-23T15:47:50.197+08:002014-02-23T15:47:50.197+08:00I am very disappointed by the service at Mango Tan...I am very disappointed by the service at Mango Tango Siam Square. I was insulted by one of the waiter there because I ordered 3 dishes for 4 persons. I would have understood if he talked to me in a nice way. But this waiter is just so rude and asked me to leave their stall. VERY DISAPPOINTED ! Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/17696573312475994354noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4279824262915577723.post-30798827036267502662013-12-09T14:42:16.137+08:002013-12-09T14:42:16.137+08:00Yes, tried before in HK. They have opened in Malay...Yes, tried before in HK. They have opened in Malaysia (JB) too. FoodieFChttps://www.blogger.com/profile/11205055536110127445noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4279824262915577723.post-38938691074503714982013-12-09T13:14:15.136+08:002013-12-09T13:14:15.136+08:00Mango Tangy reminds me of 许溜山 in HK. Have you trie...Mango Tangy reminds me of 许溜山 in HK. Have you tried? Too bad they couldn't make here in SG :<Blackswanhttps://www.blogger.com/profile/04765892937555860461noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4279824262915577723.post-29132974376298013252013-12-09T10:07:48.919+08:002013-12-09T10:07:48.919+08:00Missed out on this outlet while I was here. Still ...Missed out on this outlet while I was here. Still tried mango sticky rice from the hotel and the streets, the ever popular dessert in Thailand and found almost anywhere too.Nava Khttps://www.blogger.com/profile/05810750409368110054noreply@blogger.com